2013. szeptember 6., péntek

Játékindítás 2.

Okulva az előző mese tapasztalataiból, hibáimból, csinálunk egy "regroup"-ot, az alábbi keretek között:

  • Megtarthatjátok az eddig szerzett XP-t, (akkor is ha új karaktert hozol) és maradék pénzt.
  • Játszhatsz a régi karaktereddel avagy készíthetsz újat.
  • A party minden tagja ismeri egymást, tisztában vele hogy a másik kicsoda és nagyjából mire képes. Nem lesz összemesélés, evidenciának veszem hogy régi fegyvertársak vagytok, akiknek nem kell elmagyarázni hogy miért tart a csapattal.
  • Mivel 5. szintűek vagytok, a csapatnak van közös múltja. Kérem hogy közösen találjatok ki EGY olyan átélt kalandot amit közösen csináltatok meg. Megelégszem vázlatos ismertetéssel, a kihívás volumenét tekintve legyőzött ellenfelek CR-je egyenként nem lehet több 3-nál. (Azaz olyat ne írjatok hogy közösen fosztottátok ki a lich király mauzóleumát...) Ettől azt remélem hogy játék közben nem lesztek egymásnak idegenek, és több egymással való kooperálás lesz, az egyéni karakterkoncepció átélése helyett, vagy legalább is mellett.
  • A közös csapatmúltat ebbe a goggle-doksiba kérem vázolni, mindenkinek adtam bele szerkesztési jogot: https://docs.google.com/document/d/1TeDZ2J5DD1GVgLPfW3oyCGPJWOEWtoQgYwrC1N1jTnM/edit
  • Ha nem túl nagy kérés próbáljatok már meg a közös cél érdekében együtt mozogni és lehetőleg egymás erejére, hatalmára támaszkodni NPC-k helyett. (Nem kevés frusztrációtól kímélnétek meg vele, köszönöm...)
Vázolok 5 kalandlehetőséget, válasszatok egyet, melyiket szeretnétek játszani, jó lenne ha a hét végéig visszajeleznétek melyikkel szeretnétek kezdeni, hogy legyen időm a részletekkel foglalkozni:

Kalandlehetőségek 

"Gurul a nehéz kő"

Villon város elöljárói kerestek meg benneteket, mikor a városkában tartózkodtok. A néhány ezer lakosú város élelmezését ellátó majorságokat egy furcsa, különös fenyegetés terrorizálja: kicsiny -törpe méretű kőgólemecskék- garázdálkodnak a földeken, megtámadnak mindenkit, embert és állatot egyaránt. Rohammal bevesznek csűröket, istállókat, -ököllel szétverik a falakat, sőt egymásra állva a tetőt is bontják. A juhokra egyenesen hajtóvadászatot rendeznek, amiket elhajtanak valahová... Fogalmuk sincs mit tehetnének, de lassan elviselhetetlenné drágulnak az élelmiszerek, ha a város élelmezését a majorságok nem tudják ellátni.

"Tüzet viszek"

Sarith, a századéves ember druida érezvén közelegni halála óráját, életében elért érdemei elismeréseként Silvanus kegyéből megválaszthatta milyen lényként óhajtja elkezdeni következő életét.
Sarith az utolsó rituálét végrehajtva főnixmadárrá változva elemésztette magát, majd a hamvakból megszületve igazi főnixmadár fiókaként kelt fel. Utolsó útjára legközelebbi barátai -a PC-k- kísérték el, akiket megesketett, hogy ha újjászületik elviszik a Tűzhegy tetejére, ahol biztonságban várhatja kifejlődött főnixmadárrá válását-ahol a többi felnőtt madár megvédené. Az út a kietlen, kopár és veszélyes Hordaföldön -a vándorló nomád törzsek, gnollok, kentaurok között vezet. Nem hagyhatjátok magára a még röpképtelen fióka-Sarithot... 

"Fekete Vér"

Viler faluja heroikus küzdelmet folytat a lükantrópok ellen. Most már a helyzet odáig fajult, hogy az 500 fős falucska apraja-nagyja éjszakára a helyi Chuantea templomban verődik össze, mert csak így tudják megvédeni magukat az éjjelente a falura törő likantróp csapat elől. Egyetlen nagyobb csapat terrorizálja a falut, ha végeznének velük, visszatérhetne minden a rendes kerékvágásba...de így minden éjszaka igazi rémálom az itt élők számára.

"Egy maréknyi oozyért"

Yang a kicsit nem normális idéző-alkimista tudományos érdeklődése tárgyává tette eme furcsa kreatúrákat. Fejébe vette hogy tanulmányozza minden válfajukat és bestiáriumot ír róluk. A Vízmélye alatti csatornarendszerbe kellene őt kalauzolni, megvédeni és segíteni neki az oozyk élve(!) történő begyűjtésében. A heroikus feladatért fejenként 3000 aranyat fizet.

"Ennek a lánynak párja nincs"

Cesna az acélszívú félszerzet kalandornő vőlegényét, a szintén félszerzet Helm papadint, elrabolta Sáfrány, az ogre mágusnő hogy férfiakból álló háremébe zárja. A művelet sikerült is neki, -épp a kézfogó napján- nem maradt más utána mint Rolfi, -a paladin hűséges és bánatos csatadisznója-, és egy tomboló félszerzetlány aki megesküdött hogy megmenti a szerelmét Sáfrány karmaiból. Bízhat a sikerben, hisz olyan segítői vannak, mint a PC-k, illetve Rolfi, aki mindig tévedhetetlen pontossággal érzi, hogy merre induljon az eltűnt "királyfi" után...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.